Content section
Håndbog i strategisk public relations
Henrik Merkelsen (red.)
Del af serien
Den kommunikerende organisation
Køb bogen
Bog (Hardcover m. smudsomslag)
1.
udgave
(2009),
430 sider
Vejl. Pris
448,-
ISBN 9788759313138
Yderligere information
- Introduktion til public relations ... 17
- Corporate communication mellem styring og fleksibilitet ... 47
- Et stakeholderperspektiv på corporate communication, værdiskabelse og tillid ...67
- Corporate Social Responsibility. Strategier for kommunikation af social ansvarlighed ... 87
- Internettet som nyt vilkår for virksomhedernes PR ... 107
- Planlægning og evaluering af kommunikation ... 137
- Employer branding. På opdagelse i en ny branding-disciplin ... 157
- Investor relations. Kommunikation med strategien som udgangspunkt ... 179
- Pressehåndtering ... 197
- Spin ... 221
- Public affairs og den politiske virksomhed ... 243
- Issues management ... 277
- Krisekommunikation ... 303
- Globalisering og fremtiden for PR-faget ... 333
Lignende udgivelser

2020
Helle Kryger Aggerholm, Birte Asmuss, Marianne Grove Ditlevsen, Finn Frandsen, Winni Johansen, Peter Kastberg, Anne Ellerup Nielsen og Christa Thomsen

2016
Mie Femø Nielsen, Brian L. Due, Thomas Lehman Waaben Toft, Gitte Gravengaard og Ann Merrit Rikke Nielsen
Sidebar section
Bestil pensumeksemplar
Er du underviser, har du mulighed for at bestille et pensumeksemplar af bogen.Gå til bestillingHar du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik.
Kontakt fagredaktøren
Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.