Content section
Formidlingsstrategier
en grundbog om kulturinstutionernes formidling
Køb bogen
Bog (Softcover m. flapper)
1.
udgave
(2016),
223 sider
Vejl. Pris
229,-
ISBN 9788759321713
Yderligere information
NB: For en mere udførlig indholdsfortegnelse, vælg 'Kig i bogen' herover.
Indledning 9
Kapitel 1: Hvad er kulturformidling? 19
Kapitel 2: Kulturformidlingens foranderlige vilkår 43
Kapitel 3: Afsenderbaseret formidling 79
Kapitel 4: Modtagerorienteret formidling 117
Kapitel 5: Brugerinddragende formidling 151
Kapitel 6: Kulturformidlingens strategier og paradokser 193
Litteraturliste 209
Indeks 221
Sidebar section
Bestil pensumeksemplar
Er du underviser, har du mulighed for at bestille et pensumeksemplar af bogen.Gå til bestillingHar du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik.
Kontakt fagredaktøren
Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.