Content section
Formidlingsstrategier
en grundbog om kulturinstutionernes formidling
Køb bogen
Yderligere information
NB: For en mere udførlig indholdsfortegnelse, vælg 'Kig i bogen' herover.
Indledning 9
Kapitel 1: Hvad er kulturformidling? 19
Kapitel 2: Kulturformidlingens foranderlige vilkår 43
Kapitel 3: Afsenderbaseret formidling 79
Kapitel 4: Modtagerorienteret formidling 117
Kapitel 5: Brugerinddragende formidling 151
Kapitel 6: Kulturformidlingens strategier og paradokser 193
Litteraturliste 209
Indeks 221
Sidebar section
Pensumeksemplar
Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel.
AnmodHar du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik.
Kontakt fagredaktøren
Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.