Lars Sandstrøm fokuserer i denne bog om corporate branding bredt på corporate branding som et ledelsesværktøj til at udvikle virksomhedens interne og eksterne relationer.
Corporate branding beskrives med udgangspunkt i fire interessentbrands:
- Kunde-brandet
- Medarbejder-brandet
- Investor-brandet
- Stakeholder-brandet.
Corporate Branding er den...
Læs mere
Lars Sandstrøm fokuserer i denne bog om corporate branding bredt på corporate branding som et ledelsesværktøj til at udvikle virksomhedens interne og eksterne relationer.
Corporate branding beskrives med udgangspunkt i fire interessentbrands:
- Kunde-brandet
- Medarbejder-brandet
- Investor-brandet
- Stakeholder-brandet.
Corporate Branding er den første af sin slags på dansk, og den et must for både erhvervsledere og studerende, som interesserer sig for emnet.
Bogen beskriver hele processen; fra det indledende internt forankrede arbejde med værdier, vision og mission, over arbejdet med at udarbejde en bæredygtig brandingstrategi, til det eksternt rettede arbejde med at kommunikere og leve brandet. Bogen kan også bruges som et opslagsværk for den læser, der søger konkret viden om et bestemt emne eller et konkret værktøj til brug i brandingprocessen.
Bogen præsenterer både ny teori, brugbare værktøjer og interessante danske og udenlandske cases.
Forlag:
Samfundslitteratur
Sprog:
Dansk
Illustreret:
Ja
Skjul beskrivelse