Den forsømte kommunikation | Samfundslitteratur

Søgefelt

Content section

Den forsømte kommunikation

- brevet i organisationskommunikationen

Den forsømte kommunikation stiller skarpt på brugen af breve i danske organisationer - hvad er overhovedet et godt brev? Hvordan bruges brevet? Og ikke mindst; hvad skal der til for at gøre brevene bedre?

Breve er et stort uudnyttet potentiale i kontakten med kunder, borgere og medlemmer. For trods slagord som serviceorientering, branding og...

Læs mere

Den forsømte kommunikation stiller skarpt på brugen af breve i danske organisationer - hvad er overhovedet et godt brev? Hvordan bruges brevet? Og ikke mindst; hvad skal der til for at gøre brevene bedre?

Breve er et stort uudnyttet potentiale i kontakten med kunder, borgere og medlemmer. For trods slagord som serviceorientering, branding og værdibaseret kommunikation ser brevene ofte ud, som de har gjort i årevis; de er tørre, indforståede og måske ligefrem uforskammede, og brevene undergraver ofte organisationernes troværdighed.

Bogen er et uddrag af den første danske ph.d.-afhandling i retorik Breve i brug. Fjernkommunikative genrer i retorisk perspektiv.

Forlag: Samfundslitteratur
Sprog: Dansk
Illustreret: Ja
Skjul beskrivelse

Køb bogen

Bog (Hardcover)
1. udgave (2004), 
341 sider
Vejl. Pris
59,-
ISBN 9788759309650

Sidebar section

Bestil pensumeksemplar

Er du underviser, har du mulighed for at bestille et pensumeksemplar af bogen.Gå til bestilling

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.