Medier, kommunikation og marketing | Samfundslitteratur

Søgefelt

Search Content section

Medier, kommunikation og marketing

search Kig i bogen
Om Google-søgetjenester, schema.org og det semantiske web
8/1 2019 | Samfundslitteratur
Hvordan ser, kategoriserer og præsenterer en søgemaskine som Google verden? Hvordan får man den til at "forstå", hvad ens website og websider drejer sig om? Og kan man få adgang til dens viden om...
search Kig i bogen
Præsentationer i en organisatorisk kontekst
17/12 2018 | Samfundslitteratur
Organisationer og virksomheder rummer enorme mængder information, projektarbejde og forandringsprocesser, hvor medarbejderne i alle organisatoriske lag og afkroge koordinerer og løser opgaver,...
search Kig i bogen
17/8 2018 | Samfundslitteratur
Ledelseskommunikation er en afgørende kompetence i forhold til at opnå motiverede medarbejdere og drive en succesfuld organisation. Denne bog handler om, hvad ledelseskommunikation er, hvad den...
search Kig i bogen
Producent-, bruger- og hverdagsperspektiver
8/8 2018 | Samfundslitteratur
Dagens medievirkelighed er kendetegnet ved en mangfoldighed af medier, som især i kraft af mediernes digitalisering kan krydsforbindes på forskellige måder, og hvor forskellige medier ikke blot er...
search Kig i bogen
Fra semiotisk design til strukturerede data
29/5 2018 | Samfundslitteratur
Denne lærebog handler om nyere tendenser i moderne webdesign og om, hvordan man kan designe for såvel mennesker som medier og maskiner. Bogen fokuserer således på, hvordan man kan strukturere og kode...
search Kig i bogen
Strategisk PR og omdømme i en forandret medievirkelighed
15/5 2018 | Samfundslitteratur
Digitale kanaler, sociale medier og mobile platforme har forandret medievirkeligheden markant. Det har ændret vores medievaner, magtbalancen mellem traditionelle, journalistiske medier og nye medier...
search Kig i bogen
2/3 2018 | Samfundslitteratur
In this book, you will find 18 tools to help you produce powerful and effective presentations, whether you will be speaking for an audience of two or two thousand. I will tell you about some simple...
search Kig i bogen
1/2 2018 | Samfundslitteratur
En digital samtale kan defineres som et møde mellem mindst to personer, hvor der udveksles information og mening via et digitalt medie, fx en computer, tablet eller mobiltelefon. Fælles for den type...
search Kig i bogen
25/1 2018 | Samfundslitteratur
Visuel kommunikation på digitale medier præsenterer en model til analyse af visuel kommunikation på digitale medier eksemplificeret på hjemmesider, Facebook og Instagram. Bogen præsenterer...
search Kig i bogen
23/1 2018 | Samfundslitteratur
Digital journalistik er et relativt nyt fænomen, der på én gang udfordrer og viderefører journalistikken, som den har set ud gennem det seneste århundrede. For digital journalistik omfatter...

Sidebar section

Er du underviser ?

Få fagligt nyt direkte i din indbakke!
Læs om vores nyhedsbreve

Kontakt marketing

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.