Heidi Hansen | Samfundslitteratur

Søgefelt

left side

heidi@sdu.dks billede
Heidi Hansen
Heidi Hansen beskæftiger sig med kommunikation ud fra en semiotisk og narrativ tilgang. Hun betragter organisationskommunikation fra et holistisk perspektiv, hvor branding ikke kun er en markedsføringsaktivitet, men i lige så høj grad et ledelsesværktøj. Hun underviser i branding, markedskommunikation, ledelseskommunikation og narrativ organisationsforståelse. Heidi Hansen er også en aktiv foredragsholder og kan kontaktes via rlease.dk

Bøger af forfatteren

search Kig i bogen
30/8 2019 | Samfundslitteratur
Denne bog giver dig et kort og præcist overblik over en lang række kommunikationsmodeller, og hvad du kan bruge dem til. Modellerne repræsenterer forskellige tilgange til kommunikation og spænder fra...
search Kig i bogen
4/6 2019 | Samfundslitteratur
If you are missing a clear and concise guidebook with the best marketing models, look no further. Marketing Models is assembled by a team of experienced marketing experts, with specialized knowledge...
search Kig i bogen
20/6 2017 | Samfundslitteratur
Hvis du har savnet en kort og overskuelig håndbog, værktøjskasse og brugervejledning med de bedste marketingmodeller, så har du den her.   I denne bog får du en samlet, kort og præcis...
search Kig i bogen
- teori, modeller, analyse
15/8 2016 | Samfundslitteratur
Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel ledere og medarbejdere som...