Denne bog giver dig et kort og præcist overblik over en lang række kommunikationsmodeller, og hvad du kan bruge dem til. Modellerne repræsenterer forskellige tilgange til kommunikation og spænder fra...
left side

Heidi Hansen
Heidi Hansen beskæftiger sig med kommunikation ud fra en semiotisk og narrativ tilgang. Hun betragter organisationskommunikation fra et holistisk perspektiv, hvor branding ikke kun er en markedsføringsaktivitet, men i lige så høj grad et ledelsesværktøj. Hun underviser i branding, markedskommunikation, ledelseskommunikation og narrativ organisationsforståelse. Heidi Hansen er også en aktiv foredragsholder og kan kontaktes via rlease.dk
Bøger af forfatteren
search Kig i bogen
search Kig i bogen
4/6 2019 | Samfundslitteratur
If you are missing a clear and concise guidebook with the best marketing models, look no further.
Marketing Models is assembled by a team of experienced marketing experts, with specialized knowledge...
search Kig i bogen
20/6 2017 | Samfundslitteratur
Hvis du har savnet en kort og overskuelig håndbog, værktøjskasse og brugervejledning med de bedste marketingmodeller, så har du den her.
I denne bog får du en samlet, kort og præcis...
search Kig i bogen