Materialesamling til markedsføring | Samfundslitteratur

Søgefelt

Content section

Materialesamling til markedsføring

Denne casesamling er specielt udarbejdet med henblik på at opfylde den nye HA-reforms hovedprincipper, bl.a.:

- At der via cases og øvelser sikres en tæt kobling mellem teori og praksis
- At der i særligt grad lægges vægt på overblik og helhedsforståelse

Overføres disse formål specifikt til det afsætningsøkonomiske område kan man sige, at de...

Læs mere

Denne casesamling er specielt udarbejdet med henblik på at opfylde den nye HA-reforms hovedprincipper, bl.a.:

- At der via cases og øvelser sikres en tæt kobling mellem teori og praksis
- At der i særligt grad lægges vægt på overblik og helhedsforståelse

Overføres disse formål specifikt til det afsætningsøkonomiske område kan man sige, at de i denne casesamling især skal danne grundlag for følgende:

- At simulere en diskussion, som kunne tænkes at foregå i et bestyrelseslokale, direktion eller i en markedsføringsafdeling
- At få diskuteret hvilke marketingsproblemer, der er i den pågældende case - set i relation til en bestemt person eller afdeling, eller for marketingsfunktionen i det hele taget.

Kort sagt: Hvilke afsætningsøkonomiske principper og problemstillinger, der kan kortlægges i casene, samt hvilke overvejelser disse giver anledning til med hensyn til valg og opstilling af mulige løsningsforslag etc.

Forlag: Samfundslitteratur
Sprog: Dansk
Illustreret: Ja
Skjul beskrivelse

Køb bogen

Bog (Softcover)
1. udgave (1999), 
116 sider
Vejl. Pris
99,-
ISBN 9788759308134

Sidebar section

Pensumeksemplar

Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel.

Anmod

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.