Innovation handler om fornyelse, der kan kommercialiseres. Innovation er efterspurgt mange steder i økonomien - i virksomheder, i andre organisationer, i offentlige institutioner og forvaltninger.
Når innovation bruges i så mange forskellige sammenhænge, risikerer begrebet at blive for udflydende. Derfor handler denne bog også om at indkredse, hvad innovation kan betyde.
Forfatterne fokuserer på innovation i virksomheder og fortæller bl.a. om virksomheder, der har skabt værdi ved at udvikle nye løsninger.
Nogle af disse virksomheder rager op, fx på grund af deres størrelse. Men også mange af de små- og mellemstore virksomheder præsterer dog fine resultater og har ambitiøse strategier om at skabe nyt.
De mange cases dækker derfor også innovation i små og mellemstore danske virksomheder.
Innovation i danske virksomheder
Pensumeksemplar
Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel
Kontakt fagredaktøren
Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!
Fagredaktøren er Henrik SchjerningHar du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik