Content section
Innovation i danske virksomheder
Køb bogen
Yderligere information
NB: For en mere udførlig indholdsfortegnelse, vælg 'Kig i bogen' herover.
Redaktørens forord 7
Innovation: Hvorfor, hvad og hvordan? 11
Lars Gelsing
Hvordan påvirker omgivelserne virksomheders innovation? 35
Lars Gelsing
Eksterne kilder til virksomheders produktinnovation 57
René N. Nielsen
Innovation og digitalisering to sider af samme sag? 75
Reimer Ivang
Ledelsens arbejde med fornyelse af innovativ kapacitet 107
Jørgen Gulddahl Rasmussen
Samspillet mellem hverdagens innovationer og forretningssucces 147
Mette Vinther Larsen
Innovationsklemmen en særlig udfordring for mindre virksomheder 171
Lars Gelsing
Sidebar section
Pensumeksemplar
Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel.
AnmodHar du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik.
Kontakt fagredaktøren
Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Lone Fredensborg på lfr@samfundslitteratur.dk.