E-markedspladser beskriver den nye digitale platform, hvor virksomheder kan købe og sælge varer.
Danske virksomheder kan i langt højere grad benytte internettet og e-markedspladser ved deres køb og salg.
På den måde kan de udnytte de oplagte muligheder for at udvide kundegrundlaget og på længere sigt øge virksomhedens indtjening.
Forfatterne...
Læs mere
E-markedspladser beskriver den nye digitale platform, hvor virksomheder kan købe og sælge varer.
Danske virksomheder kan i langt højere grad benytte internettet og e-markedspladser ved deres køb og salg.
På den måde kan de udnytte de oplagte muligheder for at udvide kundegrundlaget og på længere sigt øge virksomhedens indtjening.
Forfatterne rejser en række spørgsmål og problemstillinger, som man i virksomheden må tage stilling til, når man begiver sig i kast med at trænge ind på forskellige markeder.
Forfatterne kommer med forslag til overvejelser, der skal gøres, og opbygger på den måde en forståelse, som kan hjælpe læseren med at navigere i de nye digitale muligheder. På den måde bliver læseren rustet til at tage skridtet fra teori til praksis: At anvende e-markedspladser og derigennem skabe strategiske fordele.
Forlag:
Samfundslitteratur
Sprog:
Dansk
Illustreret:
Ja
Skjul beskrivelse