Markedskommunikation og medieplanlægning | Samfundslitteratur

Søgefelt

Content section

Markedskommunikation og medieplanlægning

Markedskommunikation og medieplanlægning giver en grundig både teoretisk og praktisk introduktion til alle faser af en virksomheds markedskommunikation. Bogen har fokus på budskabet, målgruppen og medievalget, de tre elementer med afgørende indflydelse på markedskommunikationens effektivitet og gennemslagskraft.

Bogens strategiske tilgang til...

Læs mere

Markedskommunikation og medieplanlægning giver en grundig både teoretisk og praktisk introduktion til alle faser af en virksomheds markedskommunikation. Bogen har fokus på budskabet, målgruppen og medievalget, de tre elementer med afgørende indflydelse på markedskommunikationens effektivitet og gennemslagskraft.

Bogens strategiske tilgang til markedskommunikation og medieplanlægning sætter læseren i stand til at plan-lægge, producere og gennemføre markedskommunikation med størst mulig effekt. Bogen tilbyder vigtig viden om medieforbrug, udvalg af mediegrupper samt gennemgang af alle væsentlige mediegrupper.

Bogen er til studerende på bachelor- og kandidatuddannelserne inden for marketing, medier og journalistik. Derudover er den relevant for folk, der arbejder professionelt med markedskommunikation og medier.

Forlag: Samfundslitteratur
Sprog: Dansk
Skjul beskrivelse

Køb bogen

Bog (Softcover m. flapper)
1. udgave (2023), 
506 sider
Vejl. Pris
565,-
ISBN 9788759329405

Anmeldelser

Underviser

Markedskommunikation og medieplanlægning er en sjælden og efterspurgt dansk bog inden for marketing og medier. Den giver værdifuld introduktion til mange af de klassiske koncepter og værktøjer inden for medie-planlægning samtidig med, at den præsenterer den nyeste viden. Bogen vil være meget relevant for såvel studerende som professionelle. - Domen Bajde, Professor... Læs mere

Underviser

Markedskommunikation og medieplanlægning er en sjælden og efterspurgt dansk bog inden for marketing og medier. Den giver værdifuld introduktion til mange af de klassiske koncepter og værktøjer inden for medie-planlægning samtidig med, at den præsenterer den nyeste viden. Bogen vil være meget relevant for såvel studerende som professionelle. - Domen Bajde, Professor SDU

Jeg ser denne bog som den moderne afløser for min egen bog Markedskommunikation. Den udmærker sig ved en dybde og bredde som sjældent ses i den danske faglitteratur. Samtidig binder den på udmærket vis bud-skab, modtager og medier sammen, og den giver en detaljeret viden om kommunikation og mediers virkning og effekt på virksomhedens resultat. Jeg kan kun anbefale bogen til undervisere, studerende og praktikere. - Lars Grønholdt, CBS

Skjul beskrivelse

Sidebar section

Pensumeksemplar

Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel.

Anmod

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.