Content section
Detaljerig mobiletnografi
- trin for trin
Køb bogen
Yderligere information
1. En brugsbog til dig, der vil i gang med mobiletnografi 8
2. Hvad er mobiletnografi, og hvornår skal du bruge metoden? 12
3. Mobiletnografi i fem faser 18
4. Hvem skal være med til at udføre mobiletnografi? 22
5. Fase 1: Formål og design 28
Case: Design af undersøgelse om unges oplevelse af valgkampen 36
6. Fase 2: Målgruppe og rekruttering 42
Case: Rekruttering af humanistiske specialestuderende 50
7. Fase 3: Facilitering af forløbet 56
Case: Facilitering af en undersøgelse om millenials’ hverdag på arbejde 62
8. Fase 4: Analyse 66
Case: Analyse af fænomenet street food 76
9. Fase 5: Formidling 80
Case: Formidling af indsigter om den attraktive cykeloplevelse 88
10. Forslag til videre læsning 94
Sidebar section
Pensumeksemplar
Som underviser har du mulighed for at anmode om et digitalt pensumeksemplar af denne titel.
Anmod om e-bogHar du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik.
Kontakt fagredaktøren
Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Thomas Bestle på tb@samfundslitteratur.dk.