Content section
Værdiskabende workshops
- trin for trin
Køb bogen
Yderligere information
1. En brugsbog til dig, der vil afholde workshops 8
2. Hvad er en workshop, og hvordan skaber en workshop værdi? 12
3. Workshoppens fem elementer 16
4. Hvem skal være med? 22
5. Planlægning 28
Case: Planlægning af workshop om feedbackkultur 36
6. Design af aktiviteter 42
Case: Design af aktivitet til workshop om museumsudvikling 48
7. Workshopledelse og facilitering 54
Case: Ledelse og facilitering af workshop om fremtidens lokalråd 62
8. Deltagernes forudsætninger og interaktion 68
Case: Deltagernes forudsætninger ved en visionsworkshop i Secop 76
9. Evaluering og efterbehandling 80
Case: Efterbehandling af ph.d.-studerendes metaforer om at skrive på engelsk 88
10. Forslag til videre læsning 94
Sidebar section
Pensumeksemplar
Som underviser har du mulighed for at anmode om et digitalt pensumeksemplar af denne titel.
Anmod om e-bogHar du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik.
Kontakt fagredaktøren
Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Thomas Bestle på tb@samfundslitteratur.dk.