Tv-produktion - nye vilkår giver indsigt i, hvordan monopolbruddet i 1988, konkurrence, flere tv-kanaler og andre forandringer konkret har påvirket det, som danske tv-seere i dag får tilbudt på deres skærme.
Første del af bogen præsenterer centrale, teoretiske og metodiske problemstillinger, som er forbundet med forskning i produktionen af...
Læs mere
Tv-produktion - nye vilkår giver indsigt i, hvordan monopolbruddet i 1988, konkurrence, flere tv-kanaler og andre forandringer konkret har påvirket det, som danske tv-seere i dag får tilbudt på deres skærme.
Første del af bogen præsenterer centrale, teoretiske og metodiske problemstillinger, som er forbundet med forskning i produktionen af medietekster: produktionsanalyse.
Anden del præsenterer tre cases, swom hver især sætter fokus på nogel af de produktionsformer, som er dukket op i kølvandet på monopolbruddet.
Dermed giver forfatterne indblik i nogle af de logikker og processer, som knytter sig til produktion af medietekster.
Forlag:
Samfundslitteratur
Sprog:
Dansk
Illustreret:
Ja
Skjul beskrivelse