Content section
Computerspil og de nye mediefortællinger
Køb bogen
Yderligere information
NB: For en mere udførlig indholdsfortegnelse, vælg 'Kig i bogen' herover.
INDLEDNING · 9
DEL I: INDKREDSNING
KAPITEL 1 · KONVERGENS 2.0.
BEGREBER OG HISTORIER OM NYE MEDIER · 19
KAPITEL 2 · GAME-PLAY.
COMPUTERSPIL: TEORI OG ANALYSE · 39
KAPITEL 3 · SPILLE-FILM · 69
DEL II: ANALYSE
KAPITEL 4 · FART PÅ 24-7.
REMEDIERING OG LUDIFICERING I TV-SERIEN 24 · 101
KAPITEL 5 · KUNSTEN AT LAVE TID.
OM TV-SERIEN LOST · 127
DEL III: PERSPEKTIV
KAPITEL 6 · NYE FORTÆLLINGER, NYE VÆRKTØJER · 157
AFSLUTNING · 177
APPENDIX · 179
LILLE ORDLISTE · 183
LITTERATUR · 185
Sidebar section
Pensumeksemplar
Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel.
AnmodHar du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik.
Kontakt fagredaktøren
Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.