Kommunikationspolitikker | Samfundslitteratur

Search form

Content section

Kommunikationspolitikker

- fra hyldesucces til styringsdokukment

Part of the series Den kommunikerende organisation

Kommunikationspolitikker giver svar på, hvordan en organisation kan arbejde med en kommunikationspolitik, så resultatet bliver et effektivt og brugbart udviklingsredskab.

Som den første bog om kommunikationspolitikker giver den en ny tilgang til området strategisk kommunikation i form af en samtænkning af alle aspekter af kommunikationspolitikker;...

Read more

Kommunikationspolitikker giver svar på, hvordan en organisation kan arbejde med en kommunikationspolitik, så resultatet bliver et effektivt og brugbart udviklingsredskab.

Som den første bog om kommunikationspolitikker giver den en ny tilgang til området strategisk kommunikation i form af en samtænkning af alle aspekter af kommunikationspolitikker; lige fra teori om organisationskommunikation, værdistyring, moderne organisationer og systemisk forandring til, hvordan en organisation kan arbejde med kommunikationspolitikker i praksis.

Læseren bliver guidet gennem de seks faser i arbejdet med en kommunikationspolitik, og bogen indeholder både konkrete værktøjer og eksempler fra eksisterende kommunikationspolitikker.

Bogen er udkommet i serien Den kommunikerende organisation.

Publisher: Samfundslitteratur
Language: Dansk
Illustrated: Yes
Read less

Buy the book

Bog (Hardcover)
1. Edition (2003), 
201 pages
Price
248,-
ISBN 9788759309735

Sidebar section

Pensumeksemplar

Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel.

Request free copy

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.