Denne casesamling er specielt udarbejdet med henblik på at opfylde den nye HA-reforms hovedprincipper, bl.a.:
- At der via cases og øvelser sikres en tæt kobling mellem teori og praksis
- At der i særligt grad lægges vægt på overblik og helhedsforståelse
Overføres disse formål specifikt til det afsætningsøkonomiske område kan man sige, at de...
Læs mere
Denne casesamling er specielt udarbejdet med henblik på at opfylde den nye HA-reforms hovedprincipper, bl.a.:
- At der via cases og øvelser sikres en tæt kobling mellem teori og praksis
- At der i særligt grad lægges vægt på overblik og helhedsforståelse
Overføres disse formål specifikt til det afsætningsøkonomiske område kan man sige, at de i denne casesamling især skal danne grundlag for følgende:
- At simulere en diskussion, som kunne tænkes at foregå i et bestyrelseslokale, direktion eller i en markedsføringsafdeling
- At få diskuteret hvilke marketingsproblemer, der er i den pågældende case - set i relation til en bestemt person eller afdeling, eller for marketingsfunktionen i det hele taget.
Kort sagt: Hvilke afsætningsøkonomiske principper og problemstillinger, der kan kortlægges i casene, samt hvilke overvejelser disse giver anledning til med hensyn til valg og opstilling af mulige løsningsforslag etc.
Forlag:
Samfundslitteratur
Sprog:
Dansk
Illustreret:
Ja
Skjul beskrivelse