International markedsføringsplanlægning | Samfundslitteratur

Søgefelt

Content section

International markedsføringsplanlægning

Internationaliseringen af erhvervslivet øges hastigt!

Det betyder, at den omverden, virksomhederne opererer i, bliver mere og mere kompleks, og at større og større dele af den på ethvert tidspunkt vil være ny for virksomheden.

International markedsføringplanlægning giver anvisninger til, hvad en virksomhed skal tage hensyn til i opstillingen af...

Læs mere

Internationaliseringen af erhvervslivet øges hastigt!

Det betyder, at den omverden, virksomhederne opererer i, bliver mere og mere kompleks, og at større og større dele af den på ethvert tidspunkt vil være ny for virksomheden.

International markedsføringplanlægning giver anvisninger til, hvad en virksomhed skal tage hensyn til i opstillingen af sine internationale markedsføringsplaner på forskellige planlægningsniveauer - og på hvad disse planer bør indeholde.

Bogen er dels en videreførelse af Internationale markedsføringsplaner, 5. udgave, og dels en udvidelse af den, idet bogen også indeholder to nye, omfattende kapitler, der omhandler virksomhedens internationale distributionskanaler og en række interkulturelle forhold.

Forlag: Samfundslitteratur
Sprog: Dansk
Illustreret: Ja
Skjul beskrivelse

Køb bogen

Bog (Softcover)
1. udgave (2005), 
241 sider
Vejl. Pris
39,-
ISBN 9788759311233

Sidebar section

Pensumeksemplar

Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel.

Anmod

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.