Søgefelt

Content section

International markedsføringsplanlægning

Internationaliseringen af erhvervslivet øges hastigt!

Det betyder, at den omverden, virksomhederne opererer i, bliver mere og mere kompleks, og at større og større dele af den på ethvert tidspunkt vil være ny for virksomheden.

International markedsføringplanlægning giver anvisninger til, hvad en virksomhed skal tage hensyn til i opstillingen af...

Læs mere

Internationaliseringen af erhvervslivet øges hastigt!

Det betyder, at den omverden, virksomhederne opererer i, bliver mere og mere kompleks, og at større og større dele af den på ethvert tidspunkt vil være ny for virksomheden.

International markedsføringplanlægning giver anvisninger til, hvad en virksomhed skal tage hensyn til i opstillingen af sine internationale markedsføringsplaner på forskellige planlægningsniveauer - og på hvad disse planer bør indeholde.

Bogen er dels en videreførelse af Internationale markedsføringsplaner, 5. udgave, og dels en udvidelse af den, idet bogen også indeholder to nye, omfattende kapitler, der omhandler virksomhedens internationale distributionskanaler og en række interkulturelle forhold.

Forlag: Samfundslitteratur
Sprog: Dansk
Illustreret: Ja
Skjul beskrivelse

Køb bogen

Bog (Softcover)
1. udgave (2005), 
241 sider
Vejl. Pris
265,-
ISBN 9788759311233

Sidebar section

Bestil pensumeksemplar

Er du underviser, har du mulighed for at bestille et pensumeksemplar af bogen.Gå til bestilling

Kontakt marketing

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.