Marketing | Samfundslitteratur

Search form

Search Content section

Marketing

search Kig i bogen
En indføring i neuromarketing og forbrugeradfærd
14/10 2022 | Samfundslitteratur
Hvordan træffer forbrugere valg? Hvordan bliver vi mennesker påvirkede af brands? Hvorfor er det så svært at ændre sine vaner som forbruger? Og hvorfor kan en højere pris nogle gange gøre et produkt...
search Kig i bogen
Designprocessen
11/10 2022 | Ajour
VISUEL IDENTITET – Designprocessen er den første bog på dansk, der giver et sammenhængende overblik over hele processen bag design af visuel identitet – fra brandstrategi til lancering....
Indtrængningsproblematikken i et globalt perspektiv
9/8 2022 | Samfundslitteratur
Beslutning om valg af indtrængningsstrategi er et centralt strategisk område for enhver virksomhed, som ønsker at markedsføre sine produkter eller serviceydelser på internationale aftagermarkeder....
search Kig i bogen
- og bliv en bedre markedsfører
17/6 2021 | Samfundslitteratur
Forstå forbrugerne handler om forbrugernes opfattelser af brands, deres behov, motiver, holdninger og adfærd. Den giver et godt grundlag for beslutninger om markedsføring baseret på psykologiske og...
search Kig i bogen
Teori og praksis
23/4 2020 | Samfundslitteratur
Markedsføring. Teori og praksis er en grundlæggende indføring i centrale begreber, teorier, modeller og værktøjer inden for markedsføring. Digital markedsføring; sociale medier og digitalisering...
search Kig i bogen
4/6 2019 | Samfundslitteratur
If you are missing a clear and concise guidebook with the best marketing models, look no further. Marketing Models is assembled by a team of experienced marketing experts, with specialized knowledge...
search Kig i bogen
20/6 2017 | Samfundslitteratur
Hvis du har savnet en kort og overskuelig håndbog, værktøjskasse og brugervejledning med de bedste marketingmodeller, så har du den her.   I denne bog får du en samlet, kort og præcis...
search Kig i bogen
7/11 2016 | Samfundslitteratur
En håndgribelig og praktisk introduktion til arbejdet med denne meget udbredte metode. Med bogen ved hånden er læseren klædt godt på til selv at gennemføre fokusgrupper. Bogen præsenterer en række...
search Kig i bogen
- teori, modeller, analyse
15/8 2016 | Samfundslitteratur
Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel ledere og medarbejdere som...
search Kig i bogen
Effektiv formidling, content marketing og kommunikation
3/12 2014 | Samfundslitteratur
Der er masser af faglig formidling og kommunikation i magasiner og fagblade, på museer og udstillinger, på hjemmesider, i apps, i oplevelsescentre, i personlig rådgivning, i tv-udsendelser og i...

Sidebar section

Er du underviser ?

Få fagligt nyt direkte i din indbakke!
Læs om vores nyhedsbreve

Kontakt forlaget

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.