Medier, kommunikation og marketing | Samfundslitteratur

Search form

Search Content section

Medier, kommunikation og marketing

search Kig i bogen
Journalistisk etik i en ny medieorden
11/7 2024 | Ajour
Medieteknologiske kvantespring har vendt op og ned på vores medievirkelighed. AI og misinformation er efterhånden blevet dagligkost, og alle og enhver kan blande sig i den offentlige debat via...
search Kig i bogen
Sådan skaber du loyale kunder med B2B-inbound
Emil Friis and Lotte Lauridsen
18/6 2024 | Samfundslitteratur
Hvordan imødekommer og fastholder man B2B-kunder i en tid, hvor forbrugeren har adgang til uendelige informationskilder og kan vælge og vrage mellem hundredvis af løsninger og produkter? Det kan du...
search Kig i bogen
En grundbog i retorik til gymnasiet
6/6 2024 | Samfundslitteratur
DU HAR ORDET er en grundbog til faget retorik på ungdomsuddannelserne. Den styrker elevernes retoriske medborgerskab og giver dem værktøjer til og mod på at engagere sig i demokratiet; både på skolen...
search Kig i bogen
Fra idé til digital prototype
5/6 2024 | Samfundslitteratur
Du kender nok frustrationen ved websites og apps, hvor interfacet er så besværligt at bruge, at du opgiver det, du ville. Omvendt er der tilfredsstillelsen, når interfacet er så intuitivt og...
search Kig i bogen
En introduktion til digitale medier og samfund
3/5 2024 | Samfundslitteratur
Digitale medier griber ind i vores liv på flere og flere måder og påvirker stadigt nye arenaer i vores samfund og vores hverdagsliv – fra de mest intime livsområder til de storpolitiske...
search Kig i bogen
Kulturel intelligens og diversitet i globale samarbejder
15/4 2024 | Samfundslitteratur
Samarbejde på tværs af kulturer – virtuelt og fysisk – er helt centralt i mange virksomheder og organisationer, og kultur er til stede i stort set alle aspekter af det internationale...
search Kig i bogen
Funktion, følelse og kulturel innovation
8/4 2024 | Samfundslitteratur
Brandingstrategi. Funktion, følelse og kulturel innovation er en indføring i brandingstrategi, som introducerer klassisk marketing, branding og reklameteori – og sætter begreberne ind i en...
search Kig i bogen
Teori og analyse
3/4 2024 | Samfundslitteratur
Der er skyllet en lydbølge ind over det danske og internationale medielandskab de seneste år. Vi streamer og downloader lydfiler som aldrig før. Podcasten har i al sin mangfoldighed revitaliseret...
search Kig i bogen
En grundbog
20/3 2024 | Samfundslitteratur
Dyk ned i fremtidens teknologiske samtalekunst med Prompt engineering – en grundbog, den første danske lærebog om at mestre dialogen med AI. Bogen er din ultimative guide til at navigere i og...
search Kig i bogen
Teori, modeller, analyse
19/3 2024 | Samfundslitteratur
Branding er allestedsnærværende i vores samfund og vedrører alt fra produkter, servicer, oplevelser, steder, politik og arbejdsmarked til personer som ledere, politikere, influencere og berømtheder....

Sidebar section

Er du underviser ?

Få fagligt nyt direkte i din indbakke!
Læs om vores nyhedsbreve

Kontakt forlaget

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.