Ole E. Andersen | Samfundslitteratur

Søgefelt

left side

OEA@mail.tele.dks billede
Ole E. Andersen
Ole E. Andersen, cand.scient.soc., siden 1984 ekstern lektor på CBS og underviser og vejleder desuden på KU, DMJX og DTU. Fagleder på modulet Kommunikation og salgskanaler på HD (Strategisk salg og marketing). Certificeret censor på Bachelor- og Masteruddannelser i kommunikation, markedsføring og forbrugeradfærd. Har tidligere arbejdet på analyseinstituttet AIM, som adm. direktør i Dansk Reklame Film og som rektor for Den Danske Reklameskole. Direktør i rådgivnings- og konsulentfirmaet Markedsdialog, der har specialiseret sig i artikler, foredrag og rådgivning om medieudvikling- og analyse. Forfatter til Nye kurver i medielandskabet (2005), Reklamekampagnen – analyse, planlægning og evaluering (2009) og hovedforfatter på Moderne markedsføring (2019) og Markedsføring for de finansielle uddannelser (2020). Medforfatter til Integreret markedskommunikation (2008), Markedskommunikation i praksis (2013), Marketingmodeller (2017) og Onlinekommunikation – en introduktion (2019).

Bøger af forfatteren

search Kig i bogen
- og bliv en bedre markedsfører
17/6 2021 | Samfundslitteratur
Forstå forbrugerne handler om forbrugernes opfattelser af brands, deres behov, motiver, holdninger og adfærd. Den giver et godt grundlag for beslutninger om markedsføring baseret på psykologiske og...
16/8 2013 | Samfundslitteratur
Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og...