Vores
dagligdag er blevet digital. Digitale platforme og interaktioner former
medborgerskab, politisk deltagelse, samtaler med venner og familie,
kærlighedsliv og kommunikation med offentlige...
left side
![lisbetht@ruc.dks billede](https://samfundslitteratur.dk/sites/default/files/styles/author_profile_image/public/pictures/picture-9377-1517463307.jpg?itok=38EAg9Po)
Lisbeth Thorlacius
Lisbeth Thorlacius er lektor, ph.d. i visuel kommunikation ved Institut for Kommunikation og Humanistisk Videnskab ved Roskilde Universitet.
Bøger af forfatteren
search Kig i bogen
Brugere, platforme og selvfremstillinger
27/11 2020 | Roskilde Universitetsforlag
search Kig i bogen
Politisk kommunikation på digitale medier
2/10 2020 | Samfundslitteratur
Folketingsvalget 2019 efterlod ingen tvivl: Den politiske
kommunikation er for alvor blevet digital - og den digitale kommunikation er
blevet politisk. #FV19. Politisk kommunikation på digitale...
search Kig i bogen
25/1 2018 | Samfundslitteratur
Visuel kommunikation på digitale medier præsenterer en model til analyse af visuel kommunikation på digitale medier eksemplificeret på hjemmesider, Facebook og Instagram.
Bogen præsenterer...
search Kig i bogen
14/11 2016 | Samfundslitteratur
Nyhedsmediernes dagsorden er et vigtigt udgangspunkt for den demokratiske samtale i Danmark. Samtalernes kerne består af en begrænset mængde af fælleshistorier, som går igen på tværs af...
search Kig i bogen
Det digitale perspektiv
10/11 2016 | Samfundslitteratur
Billedmedier præger i stigende grad vores livssyn, holdninger og sociale relationer. Det gør de blandt andet, fordi den digitale teknologi muliggør en brug og formidling af billeder, som er mere...