Medarbejdere i internationale virksomheder skal kunne samarbejde på tværs af organisationer, ledelsesniveauer, lande, faglige baggrunde, kulturer og tidszoner, mens de jonglerer alskens medier for at...
left side

Jeanette Landgrebe
Jeanette Landgrebe, ph.d. og cand.ling.merc.
Jeanette har mangeårig erfaring som underviser i universitietsregi inden for et bredt spektrum af sprog- og kommunikationsfag. Jeanettes forskning er funderet i et etnometodologisk og multimodalt interaktionistisk perspektiv. Kommunikationsrådgiver for offentlige og private organisationer.
Bøger af forfatteren
24/8 2016 | Samfundslitteratur
search Kig i bogen
24/8 2016 | Samfundslitteratur
Medarbejdere i internationale virksomheder skal kunne samarbejde på tværs af organisationer, ledelsesniveauer, lande, faglige baggrunde, kulturer og tidszoner, mens de jonglerer alskens medier for at...
search Kig i bogen
24/8 2016 | Samfundslitteratur
Medarbejdere i internationale virksomheder skal kunne samarbejde på tværs af organisationer, ledelsesniveauer, lande, faglige baggrunde, kulturer og tidszoner, mens de jonglerer alskens medier for at...