Medier, kommunikation og marketing | Samfundslitteratur

Search form

Search Content section

Medier, kommunikation og marketing

search Kig i bogen
En introduktion til digitale medier og samfund
3/5 2024 | Samfundslitteratur
Digitale medier griber ind i vores liv på flere og flere måder og påvirker stadigt nye arenaer i vores samfund og vores hverdagsliv – fra de mest intime livsområder til de storpolitiske...
search Kig i bogen
Kulturel intelligens og diversitet i globale samarbejder
15/4 2024 | Samfundslitteratur
Samarbejde på tværs af kulturer – virtuelt og fysisk – er helt centralt i mange virksomheder og organisationer, og kultur er til stede i stort set alle aspekter af det internationale...
search Kig i bogen
Funktion, følelse og kulturel innovation
8/4 2024 | Samfundslitteratur
Brandingstrategi. Funktion, følelse og kulturel innovation er en indføring i brandingstrategi, som introducerer klassisk marketing, branding og reklameteori – og sætter begreberne ind i en...
search Kig i bogen
Teori og analyse
3/4 2024 | Samfundslitteratur
Der er skyllet en lydbølge ind over det danske og internationale medielandskab de seneste år. Vi streamer og downloader lydfiler som aldrig før. Podcasten har i al sin mangfoldighed revitaliseret...
search Kig i bogen
En grundbog
20/3 2024 | Samfundslitteratur
Dyk ned i fremtidens teknologiske samtalekunst med Prompt engineering – en grundbog, den første danske lærebog om at mestre dialogen med AI. Bogen er din ultimative guide til at navigere i og...
search Kig i bogen
Teori, modeller, analyse
19/3 2024 | Samfundslitteratur
Branding er allestedsnærværende i vores samfund og vedrører alt fra produkter, servicer, oplevelser, steder, politik og arbejdsmarked til personer som ledere, politikere, influencere og berømtheder....
search Kig i bogen
11/1 2024 | Samfundslitteratur
Det er gennem interviews, at vi oftest lærer noget nyt om andre menneskers perspektiv på verden. Et interview er oplagt, når du sammen med et andet menneske eller flere ønsker at undersøge, hvordan...
search Kig i bogen
Teori og cases om følgeskab og forandring
29/11 2023 | Samfundslitteratur
Lederens kommunikation er afgørende for at skabe følgeskab og forandring på medarbejder-, afdelings- og organisationsniveau. Strategisk kommunikation er en del af ledelsesopgaven, når der på én og...
search Kig i bogen
Strukturændringer og deliberativ politik
Jürgen Habermas
20/11 2023 | Samfundslitteratur
I 1962 udkom Jürgen Habermas’ første bog, Borgerlig offentlighed, der på baggrund af social- og begrebshistoriske undersøgelser diskuterede offentlighedens betydning for meningsdannelsen i...
search Kig i bogen
12/10 2023 | Ajour
Hedder det en kilomet eller en kilometer? Staves det financiere eller finansiere? Og er solbrændt egentlig noget, mange gerne vil være, eller noget, man gør alt for ikke at blive?Fejl i grammatik og...

Sidebar section

Er du underviser ?

Få fagligt nyt direkte i din indbakke!
Læs om vores nyhedsbreve

Kontakt forlaget

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.