Kim Buch-Madsen | Samfundslitteratur

Søgefelt

left side

buch@buchlee.dks billede
Kim Buch-Madsen
Kim Buch-Madsen er uddannet erhvervsanalytiker og cand.merc. med mange års erfaring fra erhvervsliv og offentlig sektor. Fagområder: Strategi, innovation, marketing, organisation/ledelse, metode & videnskabsteori. Har blandt andet undervist på Copenhagen Business School, Danmarks Tekniske Universitet, Danmarks Medie- og Journalisthøjskole og kurser i privat regi. Akkrediteret censor på de erhvervsøkonomiske universitetsuddannelser. Forfatter og medforfatter til en række bøger og faglige artikler, faglig konsulent for Samfundslitteratur og forfatter på det globale magasin ManageMagazine. Kim er desuden en erfaren foredragsholder.

Bøger af forfatteren

search Kig i bogen
4/6 2019 | Samfundslitteratur
If you are missing a clear and concise guidebook with the best marketing models, look no further. Marketing Models is assembled by a team of experienced marketing experts, with specialized knowledge...
search Kig i bogen
20/6 2017 | Samfundslitteratur
Hvis du har savnet en kort og overskuelig håndbog, værktøjskasse og brugervejledning med de bedste marketingmodeller, så har du den her.   I denne bog får du en samlet, kort og præcis...
25/1 2005 | Samfundslitteratur
Marketing - klart og koncentreret er for alle, der søger et hurtigt, letlæst og effektivt overblik over grundlæggende marketing/afsætningsøkonomi. Bogen er bygget op om fagets hovedemner, som de er...