MEDIETEMAER undersøger forholdet mellem medier og køn,
sport, krig, fortællinger, historie og underholdning og analyserer
mediebegivenheder og samspillet mellem medier og identitet, dannelse,...
left side
![rasmus.helles@gmail.coms billede](https://samfundslitteratur.dk/sites/default/files/styles/author_profile_image/public/pictures/picture-51585-1432417472.png?itok=yevGKToO)
Rasmus Helles
Bøger af forfatteren
search Kig i bogen
19/1 2018 | Samfundslitteratur
Medieteori kortlægger de dominerende teorier, der sætter vores brogede mediekultur på begreb. Den gør det ved at præsentere et bredt udvalg af medieteorier i et aktuelt perspektiv.
Bogen rækker fra...
search Kig i bogen
25/8 2016 | Samfundslitteratur
Fra begyndelsen af 1990'erne skete der dybtgående og langsigtede forandringer af mediernes placering i det danske samfund. Internettet e-mail, web, sociale medier og i stigende grad mobile tjenester...
search Kig i bogen
4/2 2015 | Samfundslitteratur
Kvantitativ indholdsanalyse er en klassisk og populær metode indenfor både humaniora og samfundsvidenskaberne. Det skyldes, at metoden er velegnet til at skabe et systematisk overblik over...
21/2 2014 | Samfundslitteratur
Tv og internet har en central plads i danskernes medieforbrug, men forbruget varierer afhængig af målgrupper, genrer og typer af indhold. Med kvantitative målinger af seertal og webtrafik kan vi få...