View public profile | Samfundslitteratur

Search form

left side

Bøger af forfatteren

16/8 2013 | Samfundslitteratur
Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og...
search Kig i bogen
- ledelse og udvikling af eksterne netværk og relationer
1/11 2012 | Samfundslitteratur
Et nyt relationsparadigme er ved at vinde frem: Det involverende relationsparadigme. Nye teknologier, forretningsmodeller og kommunikationsformer forandrer den måde, virksomheder skaber og udvikler...
- skab strategiske relationer på nettet
14/8 2009 | Samfundslitteratur
Online branding skaber strategiske og bæredygtige relationer til virksomheders primære interessenter og er dermed et effektivt værktøj til både kunde-branding, medarbejder-branding, investor-branding...
- et værktøj til strategisk kommunikation
13/12 2006 | Samfundslitteratur
Lars Sandstrøm fokuserer i denne bog om corporate branding bredt på corporate branding som et ledelsesværktøj til at udvikle virksomhedens interne og eksterne relationer. Corporate branding beskrives...