Marketing management | Samfundslitteratur

Search form

Content section

Marketing management

- kort og godt

Marketing Management - kort & godt er et udvidet, eksemplificerende og forklarende kompendium i marketing management.

Kompendiet er skrevet med udgangspunkt i Philip Kotlers Marketing Management, 12. udgave.

Det er kompendiets formål at give den studerende en forståelse for markedsføringsprocesserne og hjælpe dem igennem opgaveskrivningen.

Kompendiet...

Read more

Marketing Management - kort & godt er et udvidet, eksemplificerende og forklarende kompendium i marketing management.

Kompendiet er skrevet med udgangspunkt i Philip Kotlers Marketing Management, 12. udgave.

Det er kompendiets formål at give den studerende en forståelse for markedsføringsprocesserne og hjælpe dem igennem opgaveskrivningen.

Kompendiet er velegnet til brug i fagene markedsføring og afsætningsøkonomi og dækker pensum på bl.a. markedsøkonom, HA, eksportingeniør, IE og handelsakademiet.

Publisher: Samfundslitteratur
Language: Dansk
Illustrated: Yes
Read less

Buy the book

Bog (Softcover)
4. Edition (2005), 
207 pages
Price
60,-
ISBN 9788759311585

Sidebar section

Pensumeksemplar

Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel.

Request free copy

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.