VISUEL IDENTITET | Samfundslitteratur

Søgefelt

Search Content section

VISUEL IDENTITET

Serien Visuel identitet henvender sig til alle, der arbejder med visuel identitet og branding – og interesserer sig for sammenhængen mellem teori, metode og praksis: købere af visuel identitet, grafiske designere, projektledere og brandstrateger. Bogen kan bruges på alle uddannelser, der har design og branding på programmet.

Serien består af den rigt illustrerede grundbog Visuel identitet. Designprocessen, der gennemgår, hvordan en visuel identitet bliver til fra første brief til lancering.

Seriens andre bøger er mindre introduktioner, der går i dybden med hvert sit aspekt ved designprocessen. Den første af disse, Grafisk design i et følelsesperspektiv – 61 visuelle greb og deres effekt, udforsker idéfasen og viser en ny tilgang til at finde, vurdere – og ikke mindst italesætte – eksplicitte greb til visuelle koncepter.

search Kig i bogen
61 visuelle greb og deres effekt
2/2 2023 | Ajour
Visuelle udtryk skaber forskellige følelsesreaktioner. Derfor er det som formgiver af visuel kommunikation afgørende at have forståelse for, hvordan form bliver til følelse hos modtageren af et...
search Kig i bogen
Designprocessen
11/10 2022 | Ajour
VISUEL IDENTITET – Designprocessen er den første bog på dansk, der giver et sammenhængende overblik over hele processen bag design af visuel identitet – fra brandstrategi til lancering....

Sidebar section

Er du underviser ?

Få fagligt nyt direkte i din indbakke!
Læs om vores nyhedsbreve

Kontakt forlaget

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik.