Visuel identitet | Samfundslitteratur

Søgefelt

Content section

Visuel identitet

Designprocessen

Del af serien VISUEL IDENTITET

Visuel identitet. Designprocessen er den første bog på dansk, der giver et sammenhængende overblik over hele processen bag design af visuel brandidentitet – fra brandstrategi til lancering. Bogens teori understøttes af et sjældent indblik i cases fra 12 af Danmarks mest indflydelsesrige designbureauer.

Visuel identitets-projekter benytter...

Læs mere

Visuel identitet. Designprocessen er den første bog på dansk, der giver et sammenhængende overblik over hele processen bag design af visuel brandidentitet – fra brandstrategi til lancering. Bogens teori understøttes af et sjældent indblik i cases fra 12 af Danmarks mest indflydelsesrige designbureauer.

Visuel identitets-projekter benytter særlige begreber, som er nødvendige at kende til hvad enten man er designer, designkøber, strateg, projektleder eller praktikant. Hensigten med bogen er derfor at fungere som en fælles referenceramme for alle involverede. Derudover er det håbet, at bogen dokumenterer den tiltrækningskraft, den visuelle identitet kan tilføre et brand.

Forlag: Ajour
Sprog: Dansk
Skjul beskrivelse

Køb bogen

Bog (Softcover m. flapper)
1. udgave (2022), 
275 sider
Vejl. Pris
450,-
ISBN 9788775720132

Sidebar section

Pensumeksemplarer ikke til rådighed

Det er ikke muligt at anmode om pensumeksemplarer af denne titel.

Læs mere om vores betingelser

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.