Medier, kommunikation og marketing | Samfundslitteratur

Søgefelt

Search Content section

Medier, kommunikation og marketing

search Kig i bogen
17/8 2018 | Samfundslitteratur
Ledelseskommunikation er en afgørende kompetence i forhold til at opnå motiverede medarbejdere og drive en succesfuld organisation. Denne bog handler om, hvad ledelseskommunikation er, hvad den...
search Kig i bogen
Producent-, bruger- og hverdagsperspektiver
8/8 2018 | Samfundslitteratur
Dagens medievirkelighed er kendetegnet ved en mangfoldighed af medier, som især i kraft af mediernes digitalisering kan krydsforbindes på forskellige måder, og hvor forskellige medier ikke blot er...
search Kig i bogen
Strategisk PR og omdømme i en forandret medievirkelighed
15/5 2018 | Samfundslitteratur
Digitale kanaler, sociale medier og mobile platforme har forandret medievirkeligheden markant. Det har ændret vores medievaner, magtbalancen mellem traditionelle, journalistiske medier og nye medier...
search Kig i bogen
1/2 2018 | Samfundslitteratur
En digital samtale kan defineres som et møde mellem mindst to personer, hvor der udveksles information og mening via et digitalt medie, fx en computer, tablet eller mobiltelefon. Fælles for den type...
search Kig i bogen
25/1 2018 | Samfundslitteratur
Visuel kommunikation på digitale medier præsenterer en model til analyse af visuel kommunikation på digitale medier eksemplificeret på hjemmesider, Facebook og Instagram. Bogen præsenterer...
search Kig i bogen
23/1 2018 | Samfundslitteratur
Digital journalistik er et relativt nyt fænomen, der på én gang udfordrer og viderefører journalistikken, som den har set ud gennem det seneste århundrede. For digital journalistik omfatter...
search Kig i bogen
22/1 2018 | Samfundslitteratur
Sociale medier har fået en enorm indflydelse på det moderne menneske og samfund - i hverdagen, i familien, i skolen, på arbejdspladsen og i det politiske liv, samt hvad angår forbruget af...
search Kig i bogen
19/1 2018 | Samfundslitteratur
Medieteori kortlægger de dominerende teorier, der sætter vores brogede mediekultur på begreb. Den gør det ved at præsentere et bredt udvalg af medieteorier i et aktuelt perspektiv. Bogen rækker fra...
19/1 2018 | Samfundslitteratur
De to bøger enhver, der studerer medievidenskab, behøver kan nu købes som sampak. MEDIETEORI gennemgår de teorier, der er dominerende i medievidenskab i dag. Bogen rækker fra kapitler om...
search Kig i bogen
Theory and Practice
15/1 2018 | Samfundslitteratur
Strategizing Communication offers a unique perspective on the theory and practice of strategic communication. Written for students and practitioners interested in learning about and acquiring tools...

Sidebar section

Er du underviser ?

Få fagligt nyt direkte i din indbakke!
Læs om vores nyhedsbreve

Kontakt marketing

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.