Heidi Hansen | Samfundslitteratur

Søgefelt

left side

heidi@sdu.dks billede
Heidi Hansen
Heidi Hansen interesserer sig for, hvordan kommunikation organiserer samfund, organisationer og brands gennem tale, skrift og andre former for materialitet inden for områder som branding, politik, bæredygtighed og ledelse.

Bøger af forfatteren

search Kig i bogen
Teori, modeller, analyse
19/3 2024 | Samfundslitteratur
Branding er allestedsnærværende i vores samfund og vedrører alt fra produkter, servicer, oplevelser, steder, politik og arbejdsmarked til personer som ledere, politikere, influencere og berømtheder....
search Kig i bogen
Teori og cases om følgeskab og forandring
29/11 2023 | Samfundslitteratur
Lederens kommunikation er afgørende for at skabe følgeskab og forandring på medarbejder-, afdelings- og organisationsniveau. Strategisk kommunikation er en del af ledelsesopgaven, når der på én og...
search Kig i bogen
30/8 2019 | Samfundslitteratur
Denne bog giver dig et kort og præcist overblik over en lang række kommunikationsmodeller, og hvad du kan bruge dem til. Modellerne repræsenterer forskellige tilgange til kommunikation og spænder fra...
search Kig i bogen
4/6 2019 | Samfundslitteratur
If you are missing a clear and concise guidebook with the best marketing models, look no further. Marketing Models is assembled by a team of experienced marketing experts, with specialized knowledge...
search Kig i bogen
20/6 2017 | Samfundslitteratur
Hvis du har savnet en kort og overskuelig håndbog, værktøjskasse og brugervejledning med de bedste marketingmodeller, så har du den her.   I denne bog får du en samlet, kort og præcis...