Tv-produktion - nye vilkår giver indsigt i, hvordan monopolbruddet i 1988, konkurrence, flere tv-kanaler og andre forandringer konkret har påvirket det, som danske tv-seere i dag får tilbudt på deres skærme.
Første del af bogen præsenterer centrale, teoretiske og metodiske problemstillinger, som er forbundet med forskning i produktionen af medietekster: produktionsanalyse.
Anden del præsenterer tre cases, swom hver især sætter fokus på nogel af de produktionsformer, som er dukket op i kølvandet på monopolbruddet.
Dermed giver forfatterne indblik i nogle af de logikker og processer, som knytter sig til produktion af medietekster.
Tv-produktion
- nye vilkår
Kontakt fagredaktøren
Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!
Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dkHar du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik