Tv-produktion

- nye vilkår

Tv-produktion - nye vilkår giver indsigt i, hvordan monopolbruddet i 1988, konkurrence, flere tv-kanaler og andre forandringer konkret har påvirket det, som danske tv-seere i dag får tilbudt på deres skærme.

Første del af bogen præsenterer centrale, teoretiske og metodiske problemstillinger, som er forbundet med forskning i produktionen af medietekster: produktionsanalyse.

Anden del præsenterer tre cases, swom hver især sætter fokus på nogel af de produktionsformer, som er dukket op i kølvandet på monopolbruddet.

Dermed giver forfatterne indblik i nogle af de logikker og processer, som knytter sig til produktion af medietekster.

Køb bogen

  • Bog (Softcover)
    1. edition (2007), 158 pages
    ISBN: 9788759311912
    Studiepris
    44,-
    Buy this product

Pensumeksemplar

Som underviser, har du mulighed for at anmode om et eksemplar af denne title

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!

Skriv til fagredaktør Henrik Scherning på hs@samfundslitteratur.dk