Museerne i den danske oplevelsesøkonomi

- når oplysning bliver til en oplevelse
En del af serien Imagine..

Rapporten belyser de offentlige museers rolle i oplevelsesøkonomien og diskuterer, hvor "grænserne" til andre typer af oplevelsesattraktioner går.

Hvad er museernes specielle egenart, og hvordan legitimeres de i et flydende museeumsfelt, hvor musemsbegrebet er under forandring?

Kan - og skal - museerne løse de samfundsøkonomiske opgaver gennem kreative alliancer og somr essource i by- og regionsudviklingen, og kan de gøre det uden at der lægges pres på deres troværdighed og autencitet?

Køb bogen

  • Bog (Softcover)
    1. edition (2008), 145 pages
    ISBN: 9788770710053
    Studiepris
    169,-
    Buy this product

Pensumeksemplarer ikke til rådighed

Det er ikke muligt at anmode om pensumeksemplarer af denne titel

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!

Skriv til fagredaktør Birgit Vrå på bv@samfundslitteratur.dk