Internationaliseringen af erhvervslivet øges hastigt!
Det betyder, at den omverden, virksomhederne opererer i, bliver mere og mere kompleks, og at større og større dele af den på ethvert tidspunkt vil være ny for virksomheden.
International markedsføringplanlægning giver anvisninger til, hvad en virksomhed skal tage hensyn til i opstillingen af sine internationale markedsføringsplaner på forskellige planlægningsniveauer - og på hvad disse planer bør indeholde.
Bogen er dels en videreførelse af Internationale markedsføringsplaner, 5. udgave, og dels en udvidelse af den, idet bogen også indeholder to nye, omfattende kapitler, der omhandler virksomhedens internationale distributionskanaler og en række interkulturelle forhold.
International markedsføringsplanlægning
Kontakt fagredaktøren
Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!
Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dkHar du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik