Artful Creation

Learning-Tales of Arts-in-Business

Hvad sker der, når erhvervslivet arbejder strategisk med kunst? Er resultatet varm luft og i bedste fald underholdning? Eller tilbyder kunsten et reelt udviklingspotentiale for erhvervslivet?

I Artful Creation præsentererLotte Darsø det første samlede bud på en kortlægning af feltet mellem kunst og erhverv.

Gennem casestudier af blandt andet Unilever UK, Bang & Olufsen, Xerox Parc og Volvo viser Lotte Darsø, hvordan virksomheder kan arbejde med kunstneriske processer - og hvorfor det kan betale sig.



Køb bogen

  • Bog (Softcover)
    1. edition (2004), 213 pages
    ISBN: 9788759311097
    Studiepris
    306,-
    Buy this product

Pensumeksemplar

Som underviser, har du mulighed for at anmode om et eksemplar af denne title

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!

Fagredaktøren er Henrik Scherning