Marketing casesamling

- informationssøgninger, internationale cases, nationale cases

Marketing casesamling rummer 50 cases, der præsenterer mange nye, anderledes og varierende indfaldsvinkler til marketing - både nationalt og internationalt.

Brug af bogens cases styrker evnen til at koble teori og praksis, hvilket er af afgørende betydning, hvis man vil udvikle sig til at blive en kompetent problemløser.

Ved at analysere konkrete eksempler og nå frem til løsningsforslag vil den studerende således blive tvunget til at anvende teorien eller kritisk vurdere teoriens muligheder og begrænsninger.

Køb bogen

  • Bog (Softcover)
    1. edition (2003), 503 pages
    ISBN: 9788759310670
    Studiepris
    159,-
    Buy this product

Pensumeksemplar

Som underviser, har du mulighed for at anmode om et eksemplar af denne title

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!

Skriv til fagredaktør Henrik Scherning på hs@samfundslitteratur.dk