Bogcover til Strategies in Emerging Markets

Strategies in Emerging Markets

- A Casebook on Danish Multinational Corporations in China and India

The authors present seven case studies of large Danish investments in India and China.

The case studies provide intriguing perspectives on the strategic and managerial challenges and opportunities facing western MNCs operating in these two Asian giants.

The case studies encourage readers to adopt a decision maker s perspective, and targets students and managers interested in MNC strategy in emerging markets.

Køb bogen

  • Bog (Softcover)
    1. udgave (2010), 185 sider
    ISBN: 9788763002363
    Academic Books
    219,-
    Buy this product
  • E-bog (Vitalsource bookshelf)
    1. udgave (2010), 185 sider
    ISBN: 9788763099431
    Buy this product
Køb for Buy this product

Pensumeksemplar

Som underviser har du mulighed for at anmode om et digitalt pensumeksemplar af denne titel

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!

Fagredaktøren er Henrik Schjerning

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik