Bogcover til 29 spørgsmål

29 spørgsmål

- en moderne retorik til planlægning af kommunikation

29 spørgsmål er skrevet til studerende, projektledere og andre fagfolk, der arbejder med planlægning og praktisk udførelse af enhver form for kommunikation.

Film, radio, tv, internet, artikler, foredrag, plakater, teater og performance er meget forskellige medier, men overvejelserne bag brugen af dem er stort set de samme:

- Hvem er afsender?
- Hvem er målgruppen?
- Hvad er budskabet?
- Hvad skal effekten hos målgruppen være?
- Hvilke juridiske og etiske problemer kan opstå?
- Hvilke fortællemåder skal bruges?

Kan man svare på de 29 spørgsmål i bogen, er man godt på vej til at lave vellykket kommunikation.

Køb bogen

  • Bog (Softcover)
    2. edition (2011), 152 pages
    ISBN: 9788759315835
    Academic Books
    160,-
    Buy this product
  • E-bog (Vitalsource bookshelf)
    1. edition (2011), 152 pages
    ISBN: 9788759327678
    Academic Books
    117,-
    Buy this product
Køb for Buy this product

Pensumeksemplar

Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!

Skriv til fagredaktør Thomas Bestle på tb@samfundslitteratur.dk

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik