29 spørgsmål er skrevet til studerende, projektledere og andre fagfolk, der arbejder med planlægning og praktisk udførelse af enhver form for kommunikation.
Film, radio, tv, internet, artikler, foredrag, plakater, teater og performance er meget forskellige medier, men overvejelserne bag brugen af dem er stort set de samme:
- Hvem er afsender?
- Hvem er målgruppen?
- Hvad er budskabet?
- Hvad skal effekten hos målgruppen være?
- Hvilke juridiske og etiske problemer kan opstå?
- Hvilke fortællemåder skal bruges?
Kan man svare på de 29 spørgsmål i bogen, er man godt på vej til at lave vellykket kommunikation.
29 spørgsmål
- en moderne retorik til planlægning af kommunikation
Pensumeksemplar
Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel
Kontakt fagredaktøren
Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!
Skriv til fagredaktør Thomas Bestle på tb@samfundslitteratur.dkHar du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik