Markedskommunikation

- danske reklamemedier

Markedskommunikation er det store samlede værk om markedskommunikation og mediaplanlægning i teori og praksis.

Bogen er en ajourført og udvidet udgave af bogen Kommunikation, mediaplanlægning og reklamestyring fra 2001.

Bind 2: Danske reklamemedier behandler reklameforbruget og måling af medier og medievaner. Eksperter gennemgår de enkelte medier: dagblade, magasiner, ugeaviser, fagblade, tv, biografreklame, radio, internet, outdoor, tryksagsreklame, direkte markedsføring, reklameaviser, sponsering og produktplaceringer.

Se også Bind 1: Metoder og modeller i mediaplanlægning og reklamestyring

Køb bogen

  • Bog (Softcover)
    2. edition (2006), 291 pages
    ISBN: 9788759312452
    Buy this product

Pensumeksemplar

Som underviser, har du mulighed for at anmode om et eksemplar af denne title

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!

Fagredaktøren er Henrik Scherning