Markedskommunikation er det store samlede værk om markedskommunikation og mediaplanlægning i teori og praksis.
Bogen er en ajourført og udvidet udgave af bogen Kommunikation, mediaplanlægning og reklamestyring fra 2001.
Bind 1: Metoder og modeller i mediaplanlægning og reklamestyring redegør for den teoretiske side af mediastrategi, mediaplanlægning og reklamestyring og omfatter således en række generelle indlæg om kommunikations- og mediaplanlægningsprocessen, budgettering, sammenligning og valg af mediegrupper, segmentering og reklamens effekt, kvalitative media- og reklameanalyser, brand equity samt børn og reklamer.
Se også Bind 2: Danske reklamemedier
Markedskommunikation
- metoder og modeller i mediaplanlægning og reklamestyring
Kontakt fagredaktøren
Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!
Skriv til fagredaktør Birgit Vrå på bv@samfundslitteratur.dkHar du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik