Politisk journalistik og kommunikation

-Når Anders Fogh Rasmussen som Venstres leder går til folketingsvalg, har han 5-6 hovedbudskaber i lige så mange hovedsætninger, som gentages igen og igen. Næsten ordret. Det er først og fremmest fordi, han har erkendt, at sådan spiller mediernes klaver. Det er hans måde at genvinde noget af kontrollen. Når virkeligheden skabes i et redigeringsrum, må man levere et råstof, der ikke kan klippes i. Det er svært at klippe i en hovedsætning, der varer 12 sekunder.- - Niels Krause-Kjær)

Med indsigtsvækkende bidrag fra en række af landets førende eksperter, bl.a. Connie Hedegaard, Niels Krause- Kjær og Lotte Hansen, sætter denne bog fokus på de tendenser og forandringer, som i disse år udspiller sig i forholdet mellem politikere og medier.



Køb bogen

  • Bog (Softcover)
    1. edition (2006), 180 pages
    ISBN: 9788759312254
    Studiepris
    54,-
    Buy this product

Pensumeksemplar

Som underviser, har du mulighed for at anmode om et eksemplar af denne title

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!

Skriv til fagredaktør Henrik Scherning på hs@samfundslitteratur.dk