De 12 bud

Kommunikationen er helt afgørende for at drive en organisation med succes! I De 12 bud - danske topledere om kommunikation giver 12 topledere fra helt forskellige brancher deres personlige bud på, hvilken betydning kommunikation har. Budskaberne er enkle og direkte: Nærvær, åbenhed og personlig stil er nogle af de centrale kodeord, hvis man vil være en god kommunikator. De 12 topledere sætter med lærerige beretninger og eksempler flere nuancer på kommunikationens betydning - og de er ikke bange for at indrømme, at de til tider er blevet klogere af ubehagelige erfaringer. Beretningerne bliver suppleret af lærerige cases fra deres organisationer.

Køb bogen

  • E-bog (Vitalsource bookshelf)
    1. edition (2003), 224 pages
    ISBN: 9788759399736
    Buy this product

Pensumeksemplar

Som underviser har du mulighed for at anmode om et digitalt pensumeksemplar af denne titel

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!

Fagredaktøren er Henrik Scherning