Sidder du med brugere på de sociale medier som er vrede eller frustrerede? Og mangler du redskaber til at håndtere situationen?
Ved at læse bogen "Når tasterne taler", får du en forståelse af konflikterne på de sociale medier, hvorfor de opstår og hvordan du kan håndtere dem.
Du får også et godt indblik i hvad dine brugere i virkeligheden efterspørger, og hvad der virker når bølgerne går højt i kommentarsporet.
Bogen giver dig praktiske og implementerbare redskaber, der har afsæt i solid viden fra det konfliktteoretiske felt, samt det digitale univers.
Desuden får du et indblik i DSBs arbejde med vores metoder og den gevinst de har haft ved at arbejde med dem.
Det får du:
- En række praktiske metoder og modeller, som du kan bruge med det samme i dit arbejde med sociale medier - eller skriftlig kommunikation i det hele taget
- Den konflikteoretiske baggrund for at konflikter opstår så hurtigt på sociale medier
- Forståelse for blandingen af den skriftlige og mundtlige kommunikation, som er noget særligt for sociale medier
- En gennemgang af en håndfuld andre tilgange til at arbejde med moderation på sociale medier
Bogen er skrevet til kommunikationspraktikere og social media managers, som arbejder for virksomheder, organisationer eller medier. Men privatpersoner kan også have glæde af metoderne i bogen.