En ny undersøgelse viser - eller gør den?

En praktisk guide til spørgeskemaundersøgelser

Danske medier præsenterer næsten dagligt resultater af undersøgelser, hvor et antal borgere er blevet spurgt om deres mening.
Desværre er mange undersøgelser både dårligt gennemtænkt, halvhjertet udført og mangelfuldt analyseret.
Det råder denne bog bod på. Uanset om du skal lave egne rundspørger eller forholde dig kritisk til andres, finder du her præcise anvisninger på, hvad man skal holde øje med.
Til bogen er knyttet en hjemmeside med en test, hvor man ret enkelt kan teste, om et givent resultat også holder.

Køb bogen

  • Bog (Softcover)
    2. edition (2013), 120 pages
    ISBN: 9788792816443
    Studiepris
    103,-
    Buy this product

Pensumeksemplar

Som underviser, har du mulighed for at anmode om et eksemplar af denne title

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!

Skriv til fagredaktør Henrik Scherning på hs@samfundslitteratur.dk