Sprogforum 74: Motivation med følgende bidrag:
- "Flersprogethed", hæmsko eller drivkraft for sproglæring?
- Motivation og differentiering i fremmedsprogsundervisningen
- Gymnasieelevers motivation i spanskfaget
- Flersprogethed i sprogfagenes læreplaner
- Gymnasieelevers opfattelse af vigtigheden og brugbarheden af fransk og spansk
- Motivationsorienteringer i tyskundervisningen. En kvantitativ og kvalitativ undersøgelse på tværs af uddannelsesniveauer
- Investering i identitet som motivation i tilegnelsen af dansk for voksne
- Elevcentrerede og autonomifremmende feedbackformer som motivationsstrategi
- Småbørns muligheder for deltagelse i udvikling af sprog i dagtilbud
- Kønsidentitet i sproget – med eksempler fra dansk og fransk
- Danska på svenskt språkbad i Finland – 15-åringar läser på ett grannspråk
Temaredaktion: Bergthóra Kristjánsdóttir og Susanne Pérez (temaredaktører), Ana Kanareva-Dimitrovska, Anne Sofie Jakobsen, Annette Søndergaard Gregersen og Susana Silvia Fernandez