En af de vigtigste forudsætninger for en effektiv markedsføring er en tilstrækkelig viden om potentielle kunders købsadfærd - det er dog et vanskeligt og forskelligartet marked at manøvrere rundt i.
Business-to-business markedsføring eller markedsføring på det organisatoriske marked, har i de senere år været centrum for opmærksomheden fra både praktikere og teoretikere. Årsagen er næppe, at markedets relative betydning er vokset - det har altid været stort - men snarere, at både praktikere og teoretikere har fået øjnene op for, hvilke spændende problemer og udfordringer for markedsføringen, markedet rummer.
I Organisationers købsadfærd i grundtræk præsenteres de grundlæggende begreber og de vigtigste teorier om organisatorisk købsadfærd.
Organisationers købsadfærd i grundtræk
Kontakt fagredaktøren
Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!
Skriv til fagredaktør Birgit Vrå på bv@samfundslitteratur.dkHar du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik