Strategisk kommunikation

- kvalitetsstyring og måling

I dag skal organisationer og virksomheder være parat til konstant dialog med omgivelserne på de tidspunkter og gennem de kanaler, som deres interessenter ønsker. De skal på én gang tænke langsigtet og evne løbende at tilpasse sig. Det kræver, at man arbejder strategisk med kommunikation.

Denne bog klæder dig på til at arbejde professionelt med strategisk kommunikation inden for fem kerneområder i organisationen: interessenter, brandopbygning, emnehåndtering, forandringsprocesser og videndeling. Bogen giver dig teoretisk indsigt såvel som konkrete redskaber til, hvordan du som kommunikatør kan sikre dig, at din organisation er i harmoni med omgivelserne.

Bogen henvender sig til praktikeren såvel som til den studerende på DMJX-, akademi- og diplomuddannelserne i kommunikation, hvor bogen kan bruges som grundbog. Foruden adskillige redskaber og modeller er bogen suppleret med en række videoer, hvor garvede kommunikatører fortæller, hvordan de i praksis arbejder med bogens emner.

Køb bogen

  • E-bog (Vitalsource bookshelf)
    1. udgave (2002), 90 sider
    ISBN: 9788759329894
    Buy this product

Pensumeksemplar

Som underviser har du mulighed for at anmode om et digitalt pensumeksemplar af denne titel

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!

Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik