Marketing

Marketing - klart og koncentreret er for alle, der søger et hurtigt, letlæst og effektivt overblik over grundlæggende marketing/afsætningsøkonomi.

Bogen er bygget op om fagets hovedemner, som de er behandlet i Philip Kotlers Marketing Management og andre grundbøger.

Ud over alle de klassiske hovedemner indeholder bogen afsnit om marketingplaner, marketingmål, semiotik, medieplanlægning og mærkevarer/brands.

Den kan fungere som introduktion til marketing, som resumé før eksamen og som håndbog, også for praktikere.

Bogen retter sig mod HA'ere, HD'ere, markedsføringsøkonomer, merkonomer, eksportingeniører og kursister på diverse efteruddannelser - men kan læses af alle med interesse for afsætning og marketing.

Køb bogen

  • Bog (Softcover)
    1. edition (2005), 216 pages
    ISBN: 9788759308455
    Studiepris
    49,-
    Buy this product

Pensumeksemplar

Som underviser, har du mulighed for at anmode om et eksemplar af denne title

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!

Fagredaktøren er Henrik Scherning