Sådan gennemføres Business Process Reengineering projekter:
- Fremgangsmåde/metode
- Teorier
- Teknikker
- Værktøjer
- Eksempler
- Best practice
10 år efter introduktionen af BPR er der stadigt et konstant behov for at forenkle, forbedre og forny virksomheders forretningsprocesser.
Og dermed også et behov for at introducere nye og bedre BPR-metoder, teknikker og værktøjer.
Veje til fornyelsen udnytter de seneste 10 års erfaringer fra både gode og dårlige BPR-projekter til at vise, hvordan virksomheder kan gennemføre BPR-projekter med succes.
Forfatterne viser eksempler på BPR-projekter som vedrører udvikling af virksomhedens kunde- og leverandørrelationer (Supply Chain Mangement og Customer Relationship Management), forbedring af produktudviklingsprocessen, forretningsmæssig anvendelse af nye teknologiske muligheder og udvikling af virksomhedens forandringsevne gennem indførelse af nye videnprocesser (Knowledge Mangement).
Således viser bogen, hvordan virksomheder kan opnå markante og målbare forbedringer ved at fokusere på fornyelse af eksisterende forretningsprocesser, IT og organisation.
Veje til fornyelsen
- Business Process Reenginering
Pensumeksemplar
Som underviser har du mulighed for at anmode om et digitalt pensumeksemplar af denne titel
Kontakt fagredaktøren
Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!
Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dkHar du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik