Marketinghåndbogen er for dig, der arbejder med markedsføring.
Fra du lægger strategien til du skal evaluere den færdige kampagne, giver bogen enkle og gennemprøvede redskaber til at skabe overblik over proces og resultat. Således får du et unikt overblik over hele marketingprocessen og et uvurderligt værktøj til dit samarbejde med reklame-, analyse- og mediebureauer.
Et væld af eksempler gør bogen både lærerig og læseværdig.
Marketinghåndbogen
- fra strategi til kampagne
Pensumeksemplar
Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel
Kontakt fagredaktøren
Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!
Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dkHar du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik